Ben Hacker miyim?

11 Mart 2010 Perşembe

Size hacker olmayı anlatmıyacağım çünkü bu bana düşmez.. en azından sıfır olmamanız için elimden geleni yapıcam

Bir çok özel mesaj geldi bu konuda NERDEN BAŞLAMALIYIM diye ?

İlk olarak şurdan başlamayın!!

1- Elinize geçirdiğiniz programlarla bu programla ben nasıl site hacklerim sorularını görüyorum Bir programla hacker olunmaz bunu belirtmek isterim Tabiki
Kaynak: Wardom http://www.wardom.org/showthread.php?t=129528
o programı siz yazmadıysanız Programlar Bir şeyi daha kullanılabilir hale getirir bizim işimiz mutfakta yani işin tekniğini anlamakta


2- MSn patlatmayın TAbir zaten patlatmak çok kaba geliyor bana msnim hacklendide yanlış bir tabir.. Çünkü siz böyle dedikçe karşıdaki kendini hacker zannediyor
msn şifrem çalındı en doğrusudur..


3- ÖZelliklerinizinde bu doğrultuda değişmesi gerekecek Çünkü bir hacker kendini hiçbiryerde tanıtmaz.. BEn bunu yaptım şunu yaptım diye anlatıp övünmez

Anlatmak istediğimi anladınız sanırım..

EĞER Hala birşey olmak istiyorsanız : okumaya devam edin..

Bu tür işlerle uğraşmak gerçekten sabır işidir bu yüzden peygamber sabrı lazım..

Orta derecede bilgisayar bilgisine sahip olmanız gerekiyor

O zaman devam ediyoruz..

İlk olarak şurdan başlıyoruz..


Soru : BEn nasıl bir web sitesi hackleyebilirim?

CEvap :

Soruyu değiştiriyorum İlk başta sistemlerin yapısını anlamanız gerekiyor İlk olarak İNTERNET nedir? NAsıl çalışır? kısacası NETWORK? öğrenin.. Tabi uzman olun demiyorum
Bazı temel bilgileri edinin..


Daha sonra programlamaya yaklaşın C PERL ve PHP'de orta düzeyde öğrenin

windows sistemlerin yapılarını karıştırın Linux'u karıştırın

Kesinlikle evinize bu konular hakkında bir kitap alın ve okuyun İnternetteki örnek kodların yapılarını inceleyin programlama böyle öğrenilir..
Bakın bu sorunun ne kadar yanlış olduğu ortaya çıkmaya başladı.. O soruya gelene kadar meğerse bizi ne kadar çok soru bekliyormuş

bundan sonası size kalmış

0 yorum:

back to top