Botnet Kurulum - Video Anlatim !

30 Mart 2010 Salı

Botnet Nedir? Nasıl Kurulur ? Nasıl Kullanılır ?



S.aleykum arkadaşlar...Bircok arkadaşımızın sorun yaşadığı ve sorularına cevap bulamadığı botnet konusunda elimden geldigi kadar sizlere yardımcı olmaya calistim ve bastan sıfırdan botnet kurulum ve kullanımı ile ilgili video döküman hazırladım...Oncelikle şöyle bir botnet hakkında kısa bir bilgi verelim...

Botnet Nedir ?

Botnet Karşımızdaki kurbana yedirdigimiz trojan exe mizin karşı bilgisayarda backdoor açması ile o bilgisayarı kendimize zombie sistemine cevirerek bilgisayar yonetımını komple elimize almamızdır... Oluşturdugumuz bu sistemden istedigimiz bir sisteme saldırı yapmasıdır...Kısaca mantık budur...

Botnet Kurulumu ?

Botnet kurulumu icin bize gerekli olan programlar

1 ) Microsoft Visual C++ Standart Edition

2 ) Service Pack 6

3 ) SDK

4) Source kodlari

Bunlari elde ettikten ve kurduktan sonra yapmamiz gereken Source kodlarımızı rardan cıkardıktan sonra (Not:Ornek olarak ben Rxbot kullandım..) Rxbot klasorunun ıcıne gırerek Rbot.dsw dosyasını Microsoft Visual C++ Standart Edition programımız ile aciyoruz...Sol kısımında Header files altında configs.h dosyasını acıyoruz ve gerekli olan ayarlamaları yapıyoruz bunları ben videoda zaten cok acık bır sekılde belırttım...Bu degısıklıklerı yaptıktan sonra F7 tusuna basarak rBot.exe trojanımızı hazırlıyoruz...Debug klasoru ıcerısıne olusturuyor bilginiz olsun....Trojanımızı olusturduktan sonra herhangı bır crypter ıle trojanımızı antılerden kacırıyoruz ve kullanmaya baslıyoruz...

Botnet Kurulumu icin gerekli Meteryaller !!!

1 ) Microsoft Visual C++ 6.0 Standard Edition < == Download

2 ) Service Pack 6 < == Download

3 ) SDK < == Download

Botner Kurulum Videosu Detayli Anlatim, Botnet Source Kodlari ve Bot Kullanim Komutlari < == Download !

Kesinlikle Hicbiryerden Alıntı Değildir..Döküman tamamen tarafımca hazırlanmıştır...Alıntı yapıcak olursanız bile lütfen buradan alıntı yapıldığını belirtiniz..Emeğe Saygı Gösteriniz !!!

0 yorum:

back to top