19 Mart 2010 Cuma

Sp3 Eklenmi351; Türkçe Windows XP Kurulum CD'si Haz305;rlamak!
Sp3 Eklenmiş Türkçe Windows XP Kurulum CD'si Hazırlamak!
Dünyanın en çok kullanılan işletim sistemi Windows XP için Microsoft Service Pack 3 Türkçe yayınladı. Bu paket bir çok yenilik ve güncelleştirmeyi içerisinde barındırıyor. Bundan sonraki Windows XP kurulumlarımız için işletim sistemimiz kurduktan sonra Service Pack 3‘ü yüklemektense, bu paketi Windows Xp Cd‘mizin içerisine nasıl entegre edeceğimizi görelim.

Şimdi bu işlemi gerçekleştirmek için nelere ihtiyacımız var onların bir listesini çıkartalım;
Microsoft Windows XP Service Pack 3 Türkçe

Microsoft .NET Framework Sürüm 2.0

nLite v1.4.1 Final | Installer | 2.5 MB

Bütün bu araçları temin ettikten sonra adım adım işlemlerimizi yapmaya başlayabiliriz.

Saatlerce download işlemine, kurulum adımlarını beklemeye, şifre aramaya ayar yapmaya gerek yok. SP3 eklenmiş Türkçe Windows XP Kurulum CD'si hazırlıyoruz.

nLite isimli yazılım sayesinde, yeni çıkan Türkçe Service Pack 3'ü, Windows XP Kurulum CD'sine dahil ederek sonraki işletim sistemi kurulumlarınızı çok daha kolay yapabiliyorsunuz. Aşağıdaki adımları uyguladıktan sonra işletim sistemi kurmak için tek yapmanız gereken şey, yeni oluşturduğunuz kurulum CD'nizi bilgisayarınıza takmak ve kurulumu başlatmak. Gerisini nLite hallediyor.

Şimdi indirmiş olduğumuz nLite aracımızın kurulumunu yaptıktan sonra çalıştırıyoruz. Açılan pencereden kullancağımız dili seçiyoruz ve Devam diyoruz.

Neler yapıyor?

Türkçe SP3 dahil ediyor
Yamaları dahil ediyor
XP Key (ürün anahtarı) giriyor
Ağ ayarlarını giriyor
XP'de olmayan sürücüleri yüklüyor
Size özel kullanıcı hesabı oluşturuyor
CD'ye özel dosyalarınızı da ekliyor
Kullanmadığınız bileşenleri kaldırır
Bootable ISO oluşturur

Nasıl Olduğunu Görmek için Tıklayın

Resimleri Toplu indirmek için Tıklayın

0 yorum:

back to top