Video Kesme Programı - Resimli Anlatım

27 Mart 2010 Cumartesi

Video Kesme Programı - Resimli Anlatım

VirtualDub 1.6
Programımız pcde çok yer kaplamaz kullanımı kolay ve ücretsizdir. Prgoramı kurmaya gerek yoktur ama başlangıçda aşağıdaki işlemleri yapmamız gerekiyor..

Video Kesme Programı - Resimli Anlatım

Video Kesme Programı - Resimli Anlatım

Bu işlemi yaptık sonra çıkan sayfada ok ve tamam diyip programımızı kullanmaya başlıyoruz..

Video Kesme Programı - Resimli Anlatım

Video Kesme Programı - Resimli Anlatım

Video Kesme Programı - Resimli Anlatım

Video Kesme Programı - Resimli Anlatım

Video Kesme Programı - Resimli Anlatım

Video Kesme Programı - Resimli Anlatım

Video Kesme Programı - Resimli Anlatım

Programımızın kullanımı bu kadar basittir.
İşte programımız

FreeVideoDub1.5.1.53



Free Video Dub, videolarınızdan istemediğiniz kısımları çıkartabilmeniz için kullanabileceğiniz ücretsiz bir video yazılımı. Free Video Dub bu çıkarma işlemini yaparken sadece kesme işlemi yapar, videoyu yeniden oluşturmak gibi uzun işlemlere gitmez yani orjinal kaliteden herhangi bir kayıp veya zaman kaybı olmaz. MPG, AVI, MOV, MP4, M4V, MPEG ve FLV dosyalarına XVID ve DIVX de dahil olmak üzere destek verir.


http://hotfile.com/dl/24946276/9542b26/FreeVideoDub1.5.1.53.rar.html

0 yorum:

back to top